2 Şubat 2009 Pazartesi

hımmm...


mutsuz bir şeyler çalmak istedim.olmadı. neşeli şarkılar fazla geldi.

bir sal yapmaya karar verdim kendime.bir süredir proje çizimiyle uğraştığım,burnuma henüz olmamış limon yaprağı kokusu gelmesini sağlayacak,biner binmez terk-i diyar eyleyeceğim kırmızı bir sal... kendi hikayemde bile ''esas kız'' mıyım bilemiyorum.isyan ettiğimden değil galiba da .. hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum sanırım.ilginç görünüşlü tipler,ritmik melodiler,türlü muziplikler,gıcırdayan salıncaklar,renk,karmaşa ve dağınıklık yaratacak sebepler tam bana göre diyorum.işte hayatı böyle algılıyorum demek için değil de herşeyi bir kenara savurup sadece ''uzaktaki o yer'' diye anlandırdığım hayallerin peşinden gitmek için... sıradan,renksiz,samimiyetsiz ve lezzetsiz mekanları domine edip,içine koşarak hatta uçarak dahil olmak isteyen yüzlerce insanın da benimle geleceği bir yer bulmak için.''ÖYLE BİR YER YOK!'' dedi enseme aniden konan Nisan Sineği. ama nisan sineği de konusuyordu işin kötüsü !

2 yorum: