6 Şubat 2009 Cuma

Gerçeği söyleyin doktor,hala hayatta mıyım????

uzun zamandır hiç bu kadar HİSsetmemiştim.

ağlamamı,gülmemi,anlatmamı,anlamamı,kan dolaşımımın hızlanmasını sağlayan ruhumdaki o sıcacık battaniye olmasa,genzime kaçan yaramaz bir yudum suyun şakasıyla öksürüp,tıkanmasam ve sonra kendime geldiğimde yaşadığımın farkına varmasam...

''devam et...'' cümlesine olan inancım bu denli kuvvetli olmasa.... ve her karanlık yolun aydınlık bir tünele açılacağından emin olmasam...açılmasa da her seferinde inanmaktan vaz geçmesem...
Andy Warhol olmasa...''everything goes...'' diye bir söz etmese...hemen ardından Chris Isaacs ''life will go on....'' demese... soğuk beni kendime getirmese...
insanlara dokunmasam... beni istediğim zaman istediğim yere götürecek bir çift terliğim olmasa..


ağzını açıp da sihirli kelimeler söyleyen,insanın içini kamaştıran değişik insanlar tanımasam...
ruhum bu denli herşeye teslim olmasa...... bazen mutluluk sadece kocaman bir kaşığın üzerinde öylece durmasa.. ordan bana yan yan bakmasa....(bazen gerçekten bakmasa,kilo alıyorum!!)
kimyamı alt üst eden filmler çekilmese...hersabah odamı havalandırmasam...dudağımın kenarında herşeye rağmen henüz silinmemiş bir parça çikolatalı tebessüm olmasa.......


bütün bunları düşününce aklıma tek bir şey geliyor : I'm Alive

1 yorum:

  1. keşke herşey gönlümüzce olsa keşke keşke demesem hemen olsa yada boşver bi gün hepimiz öleceğiz nasıl olsa!!!

    YanıtlaSil